Ny inriktning

Livet har tagit ny riktning det senaste halvåret.
Jag har börjat läsa igen, till förskolelärare till på köpet. Äntligen har jag hittat något som känns helt rätt, det var det här och inget annat jag var menad till att göra. Så känns det iaf idag när jag fick tillbaka det jobbiga arbetet utan att behöva komplettera på det.
Nej jag har inte slutat sy för det, det hade väl ändå vart onödigt?
I sommar är tanken att jag ska modda min webbshop för regnjackorna till att även sälja annat, främst barnkläder.
Hemsidan finns på adressen www.issy.se förresten!
Just nu sitter jag i ett kaos av mönsterkonstruktion inne i vårt vardagsrum, men hoppas få ordning på alla grundmönster idag. Man får väl drömma?

Var på sofiero slott igår och tittade på blommorna, rhododendronen och azalean blommar nu, det är väldigt vackert
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0