Dumdumdum!!!

Dumma symaskin!
Varför ska symaskiner alltid bråka när man börjar komma igång med saker?
Det är spolkapseln som har pajat den här gången.
Skulle skruva åt en skruv i den för att få liute styr på skramlet, då gick skruven av....
Typiskt.

Som tur är har sambons föräldrar en likadan symaskin ståendes sedan jag eldade upp den förra sommaren.
Så C's pappa var snäll nog att skicka spolkapseln till mig idag.
Det som suger är ju dock att jag inte kan sy ordentligt förns på måndag.
Tanken var att då passa på att klippa till, overlocka och göra fler mönster.
Men det är ju så vansinnigt tråkigt när man inte får sy ihop något.

Jag virkade en kanin och stickade en mössa till lilla I för ett tag sedan så ni får se några bilder på detta istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0