Regn, regn, regn.

Usch, jag som ville ner på stan idag.
Hade ju en massa saker jag borde ta tag i både viktiga och mindre viktiga.
Blueh.
Det skulle ju bli spännade med ny garnaffär och ny tygaffär.
Får väl hoppas att det lättar snart eller är fint väder imorgon.
Och jag har ju egentligen en hel del att göra hemma ändå, fast det är faktiskt bara knappt två lådor kvar nu.
Det är skönt att lagret snrt kan kännas som ett hem, dock blir det en byggarbetsplats snart.
Sovrummet skall göras om, förstår inte varför folk gillar strukturtapet och herrgårdspanel..

Kanske borde göra något istället för att bara sitta här och läsa andras bloggar.
Sticka på min vita tröja kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0