Ett liv i kaos.

Nog för att det är roligt att flytta, men det här med att packa och leva i ett kaos av lådor är inte riktigt lika roligt.
Men nu är det mindre än en vecka kvar tills vi får lägenheten, eller ja får och får.
Den ska ju betalas för.

Jag är sjukt spänd på att flytta till en ny stad med, har ju aldrig varit i Helsingborg mer än den dagen då vi köpte lägenheten. Det är spännande, roligt och läskigt på en och samma gång. Jag har ju ingen aning om någonting.
Med det måste ju finnas saker att göra där med, det är ändå Sveriges 5.e största stad.
Fast jag har inte hittat någon lajvförening i Helsingborgstrakten och det är synd för jag hade velat fortsätta.
Men det finns kanske, jag är nog bara dålig på att leta.

Näe, åter till packandet och jobbsökandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0