Slappt.

Ja vad ska man säga?
Jag höll inte vad jag lovade mig själv, jag har börjat sticka på piratmössan.
Dumt.
Men jag var ju så grymt sugen.
Så igår var en dålig dag i allmänhet.

Jag skulle gått ner på stan och köpt stickor till mössan, jag hade då redan börjat sticka på den så det var inte därför jag syndade. Sen vart jag hungrig och åt pizza, det är såå onödigt och fett och dumt.
Pizzan resulterade dessutom i att jag blev "stånkmätt" som Calle säger och i "fettkoma" som jag skulle ha sagt.
Well tillslut gick jag iaf hem till mig en sväng för att fixa med den gamla stickningen.
Okej nu är det såhär, jag hatar blockning. Det blir ju bara skitfult och fel form på allt. Det är tom så att jag funderar på att sticka om den ena ärmen för att den blev så missbildad av blockningen. Som tur är om jag bestämmer mig för detta så tog det inte så vansinnigt lång tid att göra den.
Tacka vet jag de virkade katterna, snabbt lätt och roligt. Och så blir de sjukt söta med.
image3
Ondis och godis.

Annars var ett av de få glädjeämnena igår när Jag ringde Calle på hans långa lunchrast.
Får man vara så underbar som han är?
Du gör mig så lycklig!
Idag kommer jag upp till bovallstrand och får träffa dig igen.
Som jag har längtat, galet.


<3
_______________________________________________________________________________________

Inget röj blir det på ett tag nu heller sötnos.

Kommentarer
Postat av: heybaberibababy

fasen

2007-08-02 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0